fredag, september 22, 2006

Ha ha ha skoj skoj skoj :D

Japp det har man haft dom senaste dagarna ändå :)
Man har dock blivit lite förkyld men det går nog över snart får man hoppas på.

Kanske är för att man inte sköter sin sömn den senaste tiden har ju sett på anime en som handlar om amerikansk fotboll och sen har man varit hemma hos Ebbe och varit lite nervös över att hans Ninety nine nights inte skulle funka helt som det gjorde förut men det gjorde det så jag spelade klart med 2 spelare eller ja vet ju inte om det är helt klart med dom än men det visar sig.

Måste till han fler nätter och göra såhär om han nu inte ska vara klen och sova :p

Sen så tycker jag det varit skoj när man tittat sin blog på lunar och sett att folk går in och läser den fast man inte ens har skrivit något där på jätte jätte länge ju.

Även fått reda på en till sak som ja inte stämmer då men det va skoj. Jag har tydligen haft analsex med mitt ex även fast jag inte vet om det så :p
Så vem vet jag kanske har blivit våldtagen i sömnen.

Och Ebbe se till att fixa ett fint tryck på kims tröja i din comic :D

Nä nu ska man snart äta lite mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

tryck..? hmmm.... har jag missat någe?
så du har haft det med henne... snuskhummer :P ännu en gång du gort någe du inte minns?