tisdag, augusti 28, 2007

Konstiga märken och grannar!

Jag har några konstiga märken på mina kinder, ser nästan ut som jag varit i slagsmål.
Fast det är ju inte rikigt så. Har bara haft en som har sugit sig fast där och gett mig märken.
Ser inte riktigt klokt ut.
Har även blåa läppar och det är också för att en viss person har sugit sig fast där.
Men jag tycker om henne ändå även fast hon ger mig lite konstiga märken då och då.

Märkte igår kväll/natt att jag fått grannar precis ovanför mig. Det som har varit så tyst runt omkring mig den senaste tiden förvandlades helt plötsligt till massa ljud ovanför mig som pågick nästan hela natten. Tycker att dom kan ta det lungt med att packa upp saker mitt i natten och sluta gå runt så det låter som en elefant är ute och stampar.

Får hoppas på att det inte blir massa liv denna natten som kommer och definitivt inte nå liv under veckorna, då man kanske behöver sova.

Har fixat till lite hemma idag med lite disk och undanplockning. Ser ju nästan normalt ut igen.
Visst ja, så här på tal om ingenting. Skulle duscha förut idag, precis när jag skulle kliva in i duschen så dog vattnet helt plötsligt. Tur att man inte hade schamponerat in sig då hade det varit lite värre. Tydligen så fixade man till uppe hos grannen tror jag. Nånstans fixade iaf rörfirman till. Tycker dom kan förvarna innan så man vet att man inte ska duscha eller nå annat dylikt.

Nä, nu ska man se vad man kan hitta på resten av kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

eftersom du nu bestämt dig för o hålla på här igen kan du väl ändra länken på mig? :P