torsdag, december 27, 2007

Jul, blond och nyår.

Ja, då va ännu en jul över. Denna gång så va man konstigt nog med lite släkt och ja det va väl som vanligt när släkten träffas. Gnäll, tjat och annat. Va hos storasyrran och hon typ knäckte granen på mitten när den ramlade och hon vart arg och klev på den. Känner mig inte direkt bekväm när jag är med släkt. Men trots det va man över en snabb sväng till farsan och farfar också. Va lite lugnare där. Sen gick man hem och tog det lungt resten av kvällen.

Idag har man träffat på maria lite grann, hon färgade mitt hår då hon anser inte att jag skulle klara det själv :p så nu är man blond. Då har man nå att skylla på om man är lite borta i huvudet nångång hehe
Men tycker det ser bra ut.

Vad som sker i nyår vet jag inte än, om det nu sker nå. Man får väl se, i värsta fall sitter man hemma och smådricker lite och sen rör sig ut på stan för att se om det är nå folk där man känner.

Nä, detta va allt från mig denna gång.

Inga kommentarer: