lördag, december 08, 2007

Summering av November månad!

Ja, är dags att skriva en liten lätt summering av November.

Har hänt en hel del faktiskt under denna månad som man har blivit chockad över.

Man har festat en del och men det har varit lugnare än vanligt med festandet denna tiden.
Istället så har man tagit det lungt och träffat en tjej då och då under nån vardag eller kanske nån helgdag. Jag träffade på henne när det va maskerad i medåker. Det va rätt skoj där så faktiskt. Man träffade på en hel del folk man aldrig sett förut och även en underbar tjej. Dansade även lite grann med henne och det va trevligt.
Vad som sker och händer mellan henne och mig kommer jag inte säga så mycket om utan det är sånt som visar sig i framtiden. Är kär i henne så hoppas att det blir hon och jag nån dag sen.

Två kompisar till mig ska tydligen förlova sig, snacka om att man vart förvånad över att höra en sån sak. Men är trevligt när det går bra för folk.
Kan även säga att man har suttit och tråkat på datorteket under månaden men snart hoppas jag att det är över.

Håller även på och försöker sluta röka, vissa dagar röker man inget alls medans nån annan dag kan det bli två cigg. Allt beror på hur dagen ser ut och vad som skett. Men ska lyckas denna gång så.

Orkar inte dra upp allt som har skett under fester utan vill ni verkligen veta det så gå tillbaka och läs tidigare blogginlägg så :)

Nä, detta får bli den kortaste summeringen av nån månad jag skriver om men så behöver jag ju inte berätta allt en gång till :p

Inga kommentarer: