söndag, december 16, 2007

Senaste tiden!

Ja, vad har då hänt den senaste tiden.

Jag har börjat jobba, känns skönt att göra det. Får se hur det blir med det hela. Har 2 månader på mig att bevisa att jag passa för detta jobb så. Bara kämpa på och göra mitt bästa. Är lite småjobbigt att komma upp på mornarna men det är sånt man kommer in i efter ett tag.

Annars i livet då. Jadu... ser väl mindre ljust ut på den delen. Men man klarar sig. Lite småjobbigt just nu bara. Saknar en viss person. Saknad är inte speciellt roligt när man tycker om en. Men man vet att man lever iaf. Lite svårt att sova, även mat delen är inte som den brukar vara då jag äter mindre än vanligt just nu. Men även det lär väl bli bättre så.

Man får se hur saker och ting blir i livet. Man ska ju inte ge upp hoppet så.

Inga kommentarer: