lördag, december 01, 2007

......

Så vad har hänt idag då. En del ändå.

Har hjälp ebbe att flytta saker till hans nya place. Tog sin lilla tid. Sen satt man där och förpava lite grann innan det va dags för krogen.

Men tyvärr kommer det lite i skymundan för det andra som hände. Men ska inte skriva för mycket om det heller så. En del vet lite grann om det och andra kommer väl säkert få reda på det snart. Kan säga att jag fick hålla tårarna tillbaka några ggr under kvällen faktiskt.
Önskar bara att du tror på mig när jag säger att jag är kär i dig, men tydligen inte.
Ber än en gång om ursäkt för det jag sårat dig för och det har inte varit meningen kan jag säga. Du skulle sagt nå tidigare för jag hade inte blivit arg eller nå sånt.

Om du läser min blog här nu så får du ha det så bra och jag önskar dig all lycka.




Och tack ebbe för allt

1 kommentar:

Anonym sa...

låter inte bra det där du, stackare! :(