söndag, juni 11, 2006

The journey begins!

Ja då sitter man här tagen av helgen som har varit alldeles för full. Började på fredagen då en kompis tog studenten och han va då inte nykter för fem öre redan när man träffade på han fyra på dagen, vart värre sen och det vart det för min del också.

Man gick hem, började dricka lite grann och polarna började dyka över. Tequilan stod i kylen och den åkte ju fram ju längre kvällen led men innan den kom fram så va det hårfärgning på G.

Våran alldeles egna lilla student fick en blå rand mitt i skallen sen fick han snabba sig iväg till glada gösen i köping på studentfest men han kom tebax senare men det får ni läsa om sen.

Efter hans färgning så va det mitt tur att vara offret och jag skulle få en svart rand i huvudet men slutade med att hela håret va svart, japp polarn som färgade håret va lite onykter :p

Kim va sista offret upp och han fick svart på sidorna av sitt gröna hår han har på skallen.

Sen drack man ännu mera och efter en stund så smet man iväg till en fest och träffade på massa folk, dock lite klent med tjejer där men men man kan inte få allt i livet så.

Tequilan kom fram i högsta hugg och folk strömmade på ännu mera. Efter ett par timmar av drickande så kom det lite folk man inte gillade och dom för den delen gillade väl mig ännu mindre. En av dom kom ut och va väldigt packad och började snacka och kaxa och jag bara satt och väntade på att att näven skulle komma flygandes mot mig men det gjorde den inte.

Student nissen kom tillbaka och såg nästan lite nyktrare ut nu men ja så va det väl egentligen inte. Sen efter några ytterligare timmar av drickande så va det dags för hemfärd och sovdags.

Lördagen hann inte mer än börja förren man stack upp på stan och in på systemet. Sen va det dags för lite kebab och det mättade på riktigt bra. Sen satt man och jäste på stan i flera timmar med ebbe och man kände verkligen att man skulle smälta bort.

När man satt vid fontän så kom det en tjejbekant med sin hund och hon band fast den vid konsum för hon skulle handla lite och hunden började skälla lite grann. Kärringarna på stan vart ju galna av det och en av dom gick in på konsum och klagade över det, alltså hallå hundar skäller liksom. Trodde även hon skulle gå till polisen efter hon kom tebax ut från konsum.

Alltså kan inte gamla människor sluta lägga näsan i blöt hela tiden, ingen som tycker om det.

Sen gick man snabbt hem och hämtade dricka sen va det upp till nyrn och kolla fotboll. Matchen va väl inte den bästa dock men man vart full iallafall under kvällen. Även denna kväll va det tequila inblandat :)

Man tog sen en snabbvända iväg till Ågården innan man traskade till Ebbe och skrattade typ hela tiden där och man va packad som ja jag vet inte vad. Ebbe följde sen med mig hemåt och väl hemma så la man sig ner och då kom karusellen igång, det ville inte sluta snurra i skallen men på något sätt lyckades man somna.

Vaknar upp idag, totalt knäckt av gårdagen och man orkade inte göra mycket men man har iallafall lyckas vara i kungsör hos tjejkompisen som fyllde år. Lite tårta vart det och magen vaknade till lite då så man mådde lite bättre.

Hemma i Arboga igen så vart det pizza och vart nästan mer tequila men jag va lite seg så polarn tyckte att det är bättre än en dag och det tackar jag för.

Nu har man lite chips och dricka som man ska njuta av under kvällen tillsammans med lite Smallville eller nån film.

Nä nu har man skrivit tillräckligt gäller att vara lite social på msn innan man börjar titta på något.

Inga kommentarer: