fredag, juni 30, 2006

Stängd dörr men letar nyckel till en annan dörr

För ungefär en vecka sedan så stängde jag en dörr inom mig som aldrig mer kommer att öppnas, den är alltså inte under reperation eller något utan helt igen bommad för resten av livet och det känns underbart och va det enda rätta jag kunde göra.

Det som jag vill göra nu är att hitta nyckel till en annan dörr som då skulle kunna leda till en väldigt underbar händelse bara det att när det gäller att hitta såna nycklar är jag bra blind så jag kommer nog inte att hitta den.

Men skulle man nu på något konstigt sätt hitta nyckeln till den dörren så sitter jag nog inte med rätt sorts kort heller, så efter ett tag så kommer det ett dåligt kort och jag tror det nästan blir direkt i början. Men allting visar sig, framtiden är oviss och det är helgen också.

Men helgen blir väl till en början att vara hemma hos Ebbe och lyssna på lite musik och dricka lite grann samtidigt som man förmodligen snackar massa roliga men konstiga saker.

Är dock Arboga Meet i helgen också så om man tar nån vända på stan så kommer man se massa bilar åka runt och runt hela tiden.



Ibland önskar jag att allt va så enkelt att så man skulle kunna lyckas med något man verkligen vill i livet. Men det är tyvärr inte så.

Hmm klockan är 2 på natten snart, man kanske borde vara vaken en 2 timmar till och sen ut på balkongen och höra fåglarnas morgonkvitter och se det ljusna till på morgonen. Det är faktiskt rätt härligt ibland.

Det är dom där små sakerna i livet som man inte unnar sig så mycket av eller ja man tänker inte så ofta på det men om man gör det så kan man faktiskt känna sig lite gladare då och då.

Nä nu har jag skrivit lite för mycket dravel för att det ska vara bra för eran hälsa :)

Inga kommentarer: