tisdag, juli 18, 2006

Long time ago

Yepp nu har man tagit sig modet igen att skriva lite grann.
Ens inre vart förstört efter Power Meet så man har inte klarat av att skriva något, nädå riktigt så är det inte utan jag har bara varit lat.

Kort notis om Power Meet: Va där, drack, hade skoj, åkte hem.

Annars om dagarna har man badat, spelat fotboll och sett på film (det här med film kommer vi in på snart igen).

Eftersom det va så längesen man skrev så har man säkert glömt bort en del saker men har ändå inte hänt nå viktigt i mitt liv så oroa er inte för att missa nå.

Ja det där med film nu igen, va hemma hos Ebbe och skulle se lite på film med han och Kim. Vi valde ut en del filmer en och en vilka vi skulle kunna se. Nån idiot hade tagit ut Harry Potter filmerna, när alla sen hade valt ut sina filmer så får dom andra gå och skjuta in dom vi inte vill se och jag mitt dumma as sköt bara in 2 Harry Potter filmer för jag tänkte att det kommer inte bli nån av dom nyare än då så. Men ack va fel man kunde ha.
Fick pinas i hela 2 timmar med att se den nyaste Harry Potter filmen, men kan erkänna att den va bättre än vad jag trodde men inget jag skulle sätta på och se på igen.

Snart kommer min Sötnos till stan och en del är lite oroliga över att han ska sno alla tjejer när han kommer in som han brukar göra. Men va inte orolig jag ska försöka hålla han och tjejerna lugna denna gång men det kommer nog inte gå så varför ens försöka.

Nä nu ska jag ge mig av och möta han på station.

1 kommentar:

Fredrik Eriksson sa...

No I dont, I only love myself :p