lördag, juli 01, 2006

Ifyllna lyckor och festkväll

Ja då har man överlevt ytterligare en kväll men det va väl nästan på håret att det gick åt skogen eller ja egentligen inte.

Men startade med att jag, ebbe och kamel satt på ebbes balkong och drack ett bra tag och försökte få dit kim som inte ville komma över för det tog han över en timme att komma dit efter han sagt han skulle komma.

Sen fick man sällskap av han och strax efteråt kommer hannele och tommy som man då fick se blonda men så såg dom inte ut länge för dom smet med kim sen hem till han och färgade håret blått och tusan vad man skrattade när man fick se dom sen.
Men efter ett tag lyckades man undvika allt skrattade och man gick iväg och åt lite.

När man satt där och mumsade på sin kebabtallrik så såg man 3 tjejer som hade beställt kebabpizza efter oss gå därifrån med pizzan i kartongen men dom höll på att flumma sig och tappade nästan pizzan, jag vart ju bara tvungen att ropa efter dom om dom va onyktra.

Väl tillbaka så va det fler folk på ebbes balkong och mer skulle det bli för det dök över folk som skulle med till ågården men vi va inte där länge utan gick med ebbe till fellini där han beställde mat sen traskade vi hem till han och hade liten efterpava med lite folk och man träffade på några gamla tjejkompisar och fick lite luckor ifyllda av en tjej som man råkade göra lite väl mycket med efter en fest som jag inte ens minns har hänt för jag va lite full.

Men nu vet jag iallafall en del om den kvällen och ja vet inte om det va bra att få reda på det eller inte.

Nä nu är det dags att sova för blir fylle brännboll imorgon eller ja senare idag :)

Inga kommentarer: