lördag, juli 29, 2006

Senaste nytt!

Ja här kommer en liten snabb uppdatering om vad som händer i mitt liv och runt omkring mig.

Vet inte helt vart jag ska börja eftersom det finns en del att berätta ändå fast ändå inte.

Det hela började för ett par dagar sedan.

Det såg ut att vara en helt vanlig dag men det va det inte för helt från ingenstans så dyker Kim upp och säger att en tjej från kaktusfestivalen har letat upp han på lunar.
Va väl inte så mycket man tänkte då förutom att Kim har nån som är intresserad av han och vips nån dag senare så skulle några kompisar ut på en nattlig road trip mot köping där hon bor då och så Kim åkte med och hem till henne.

Samtidigt den kvällen sov Hanna här eller ja sov hon kollade på film med mig och jag fick inte sova för då sparkade hon till mig. Men lyckades somna nångång på morgonen.

Under onsdagen så festade man japp du läste rätt, Ludde fyllde så man va där och drack lite och såg folk bli fullare och fullare och en kamp mellan 3 killar om 1 tjej och Ludde vann den kampen.

Stack under torsdagen till Hanna.
Kollade på lite film, spelade lite bomberman och badade pool innan man somnade.

Träffade på David under fredagen som skjutsade in en till Arboga och man festade igår också vilket va sådär men vart bättre framåt kvällen.

Ikväll ska man sitta hemma hos Ebbe och dricka lite medans man snackar skit och lyssnar på bra musik :D

Inga kommentarer: