tisdag, november 06, 2007

Ett blandat inlägg!

Mitt kök är fortfarande inte helt rent efter helgens bravader. Är så jobbigt att fixa allt efter en fest så det inte är klokt. Lite andra småsaker man har kommit på om helgen som man glömde bort förut. Det krävdes nästan 3 killar att fixa iordning nudlar, kan lätt bli så på fyllan hehe. Sen när nudlarna väl va klara så inte tusan skulle dom få vara kvar i skålen en längre tid, utan det vart på bodet, mattan, golvet och soffan det mesta hamnade till en början.

Fick även en konstig påmaning av sara att jag skulle säga att mitt ex hår såg bra ut efter hon hade klippt det kortare. Varför jag skulle säga nå sånt vet jag inte. Får ta och fråga sara sen om det hela, av ren nyfikenhet. Tror dom flesta va lite fundersamma över det, dock lägger jag inte ner nån större vikt på det hela.


Söndagen va mest en lång vilodag med mycket slappande. Min tv va dock igång för en stund, är nog nästan första gången på nästan 3 månader den va igång. Den brukar bara vara igång när man har nån tjej här som vill se på tv eller film och nu i söndags så vill johanna kolla på en film.

Har även börjat kolla på en tv serie som heter Reaper. Handlar om en 21årig kille som har fått sin själ såld till djävulen utav sina föräldrar innan han föddes. Med olika sorters hjälp av diverse konstiga saker ska han föra tillbaka själar som flytt från helvetet. En ganska härlig serie.
Följer ju också smallville och där sker det saker hela tiden som man nästan alltid blir chockad av.
I helgen som kommer så blir det tydligen maskerad av. Måste försöka komma på nå som man klä ut sig till, lär bli lite svårt då jag inte har nå direkt saker som kan hjälpa mig till nån utstyrsel alls. Men det löser sig nog.

Är också bara 2 dagar kvar innan kimpa blir 25. Dock så lär det inte bli nå party för det då han tänkt slå ihop det med nyår.

Annars så flyter väl livet på som vanligt, vilket kanske inte säger så mycket egentligen. Men man snacka en hel del om saker och ting i helgen med lite folk och kan säga att dom vart chockade över det dom fick höra. Är inte direkt många som vet mycket om mig egentligen. Är nog mest för att vissa inte skulle klara av att förstå vissa saker man skulle säga. Just nu känns det som att det kanske bara finns en 3-4stycken som skulle kanske klara av att förstå det mesta men förmodligen bara 1 som skulle förstå allt. Saker och ting kommer att komma ut förr eller senare. Kanske till alla som finns i ens närhet. Men först till dom man vet klarar av det.


Inom denna starka skepnad finns det ett djupt mörker fullt av hemligheter.

Inga kommentarer: