tisdag, november 27, 2007

Helgen!

ja, ännu en helg har passerat.

Vi börjar med fredagen. Började att man fick besök av en ebbe på dan, vi satt och pratade en del sen så gick både han och jag ut samtidigt. Han för att röra sig hemåt eller systemet vilket vet jag inte och jag för att gå ut för att möta maria. Va sen med maria i några timmar, vilket va riktigt trevligt. Sen skulle hon hem och jag fixade mat. Sen gick man en vända till patrik och carina som hade fest. Va rätt trevligt där, lite dricka fick man, man dansade lite och så fick man reda på att 2st ska förlova sig, snacka om att man vart chockad över det.
Väl hemma så la man sig och så vart det att man pratade med maria i telefon i nästan 2 timmar, va längesen man orkade prata i telefon så länge :)

Under lördagen så tvättade man lite kläder och tog det lungt resten av dagen. Mer hände faktiskt inte den dagen faktiskt.

Söndagen vart lugn till en början sen kom maria över ett tag. Fler och fler kompisar vet nu om att man träffar på henne då och då. Man får se vart det hela leder till sen, är lite småkär sådär faktiskt. Ja, nu har jag sagt det och nu kommer säkert flera kompisar höra av sig till mig angående det. Men sånt man får leva med hehe

Nä, nu vet jag faktiskt inte vad mer jag ska skriva om.

Inga kommentarer: