söndag, november 04, 2007

Helgen!

Ja, vad ska man säga. Efter ytterligare en helg med fylla och fylla hehe. Hade tänkt haft en vit helg faktiskt men sånt blir ju aldrig av. Vi kastar oss direkt in i hetluften.

Fredag: Efter att ha varit på konsum och inhandlat lite gott på kvällen för en lugn hemmakväll. Så bestämde man sig för att dyka över till johan lite snabbt för att se hur hans nya lya såg ut. Väl där vart man bjuden på dricka och jag va ju inte direkt svårövertalad och bra är väl det så som kvällen vissa sig bli. Innan allt folk hade kommit till johan så va vi 5 killar och en dildo som kunde snurra så ni kan ju tänka er att vi hade skoj :p

Efter att ha druckit en del så vart det en snabb till ågården. Där man prata med lite folk och hade det trevligt. Sen vart man bjuden på efterfest, men hann inte mer än till bibblan innan man hade en 35+ dam hängandes på ens arm. Hon haka på till efterfesten lite snabbt men gick några minuter senare, dock va hon inte i tillstånd över att gå själv hem. Så jag hjälpte henne hem och då tänkte några att nu jävlar smäller det. Men nädå, så vart det inte. Hade jag lagt in en stöt så mycket möjligt att det hade blivit något men hur kul kan det vara att ha sex med en som knappt kan gå och skulle däcka innan huvudet ramlade ner på kudden. Men hade det skoj under min och hennes pratstund iaf, alltid skoj att prata med fulla personer ibland. Sen efter avlämning så skyndade man sig snabbt tillbaka till efterfesten för det regnade en del ute den natten.

Efterfest efter efterfesten vart det också, tillbaka till johan och dricka lite grann för att hinna med att bli piskad några ggr på bar rumpa. Hade helt klart dom finaste märkerna efteråt och det kändes värst när johan missade min gigantiska röv och träffade svanskotan istället. Men sen jävlar missade han inte. Vart även smiskad med ett svärd. Va en rätt lyckad kväll så att säga, har man ont på rumpan efter en kväll så måste det ha varit en bra kväll liksom hehe.


Lördag: Väckt vid en 10 av ett sms att systemet är stängt, det va ju mindre skoj då man visste om att det skulle ske saker på lördagen också. Men alkohol problemet löste sig då david bestämde sig för att komma in och ta med 5 spritflaskor så ingen direkt större fara. Jag va drink master igår, fixade drinkar till alla 8pers eller så jag hade hemma hos mig under förpavan. Med massa bra musik som jag dock missade för jag va alltid upptagen med att prata i köket, men en och en annan låt hann man med att dansa till iaf. Sen upp till krogen, dels för att stå i kö när man skulle ta ut pengar och sen för att på något konstigt vis få stå i kö när man skulle in på krogen också. Måste vara första gången något sånt har skett i arboga. Vet inte hur mycket gamla bekanta man stötte på under den kvällen, för många för att orka räkna dan efter iaf.

Fanns även en del som va utklädda igår, va ju halloween tema på krogen eller ja, det vart lite. Såg katter, en skotte med kilt :p och annat dylikt som folk kunde komma på att ha på sig. Sen vid stängningsdags trodde jag att det skulle bli hemfärd till mig för efterfest men nädå inte direkt. Va prat mellan massa personer utanför krogen på till höger och vänster medans jag stod där mitt emellan för att se till så att ingen skumt skulle ske. Va även så pass dum att jag bara hade t-shirt och skjorta på mig på överkroppen och efter 1½timme ute i kylan så va man inte speciellt varmt av sig. Men till slut kom man hem till mig med ebbe, möller, ricky och johanna.

Musiken sprudlade, dansen pågick och snacket va igång i högsta grad. Sen runt en 7 på morgonen så vart det dags att avblåsa det hela då johanna som skulle sova hos mig mer eller mindre låg och sov i soffan. När folket sen gick så dröjde det inte länge innan man fick ett samtal om att möller hade johannas plånbok, bad han att han skulle gå till köksfönstret. Innan hann komma fram så gjorde han årets vurpa, ursäkta möller men det såg rätt roligt ut.
Efter lite övertalnings förmåga på johanna så fick man henne att lägga sig i sängen och sova där, liksom jag ville ju sova i soffan istället för att hon skulle göra det.

Nu sitter man här och tar det lungt, har en johanna sovandes i sängen. Hon ser ju nästan rätt gullig ut när hon ligger och sover :)

Nä, det va allt för denna helgen. Kan inte vänta och se vad för konstigheter som sker nästa helg.

2 kommentarer:

Saba sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Saba sa...

Haha, det var en ruggigt fin vurpa, det måsta jag hålla med om xD Större delen av kvällen var riktigt trevlig:)
//Möller