torsdag, november 01, 2007

Summering av Oktober månad!

Ja, då va det dags för min andra summering och denna gång handlar det om Oktober månad. En månad som har haft det mesta. Räkna inte med ett sammanhängande inlägg, men förmodligen ett roligt men samtidigt mindre skoj på vissa punkter.

Efter en tugn fyllehelg i slutet av september så trodde man att det skulle bli lungt ett tag, men nädå. Inte när det gäller mig och ebbe inte. Så fort det vankas helg så är det dricka och fylla som gäller och va även det första helgen i oktober. Dock lite lugnare än vanligt då det bara vart en lördags vända, men som den vändan va. Ut på krogen och dansa av alla saker. Kan då säga att undertecknad inte dansar speciellt ofta.

Men att gå vidare med detta när vi ändå är inne på dans så va det mycket mer dansande när man va på maskerad party i strängnäs. Oj oj oj säger jag bara. Tror aldrig jag rört mig så mycket under en och samma kväll, iaf inte i dansens värld. Efter allt dansande så va man med om att bli klösen på ryggen och det är ju inte helt fel. Resultatet efter några timmars klösande vart sönderrivna leverfläckar och lite blod rinnandes. Men vad gör det när man hade det skoj under tiden då man låg och pratade med anna hela natten om saker vi hade gemensamt. Hade även en leijen liggandes bredvid mig i sängen lite senare på natten eller tidig morgon kanske man ska säga.

Har även suttit och spelat halo3 en hel kväll och långt in på natten. Så mycket skjutande och dödande va det längesen man va med om. Sen spelade man Wii för första gången i sitt liv. Vart en hel del bowlande och klarade av att göra 7strikes i rad vilket inte händer så ofta. Hade kunnat fått riktigt bra poäng den omgången om det inte hade varit för den kassa inledningen. Men har nu en speciell bowling låt som fullständigt gör så jag äger, satisfaction av benny benassi ska det vara.

Innan månaden va slut så hade man hunnit med ytterligare några krogvändor. Dessa kvällar har inte inneburit någon dans, iaf inte på krogen. Men lite grann på förfesten eller efterfesten har det blivit av. Tror inte att jag varit med om att en fest slutat innan 3 på natten denna månad och som längst har dom bara varit till en 7 på morgonen. Det får räknas med som acceptabla tider.

Va inne i en liten period förut i månaden då jag varken ville tänka eller drömma om saker. Om nån kommer ihåg det inlägget och trodde att något av det hade nå med kärlek att göra så är det fel. Visst saknar kärleken ibland, men finns andra saker som är mycket viktigare för mig just nu. Jag har t ex inget mål i mitt liv, om man inte räknar med att dö som mål då men det målet kommer jag ha väldigt svårt att misslyckas med så det räknas inte riktigt in. Måste komma på vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill jobba med och det snart tycker jag. Kan inte gå och hoppas att få ett jobb när jag inte vet vad jag vill göra. Men man söker jobb som man tror att man kan få, för har man väl jobbat ett tag så kanske man kan börja plugga sen. Om man kommer på vad man vill göra så att säga.

Har gått och blivit korthårig igen, skönt att slippa kalufsen som gör att man ser ut som ja, jag vet inte vad. Dock måste man nu upp nån minut tidigare på morgonen för att fixa till frisyren lite :)

Tror jag fått med det mesta nu om hur denna månad har varit. Jag vet, det handlar nästan bara om fest hela tiden. Blir lätt så när det inte finns så mycket annat att göra om helgerna och man vill få bort lite av tristessen man stöter på under veckodagarna.


Over and out in this silent night.

Inga kommentarer: