tisdag, juni 02, 2009

Dag 2

Vissa dagar känns tyngre än andra, speciellt kvällar då tankar far iväg mot skyn.
Men sånt är livet och man kan bara blicka framåt.

Kan säga att jag sov sådär i sängen natten som va. Vaknade några gånger pågrund av att det va kallt. Typiskt att det skulle börja regna under natten så det vart kyligt i lägenheten och inte orkade jag fixa till täcket mitt i natten heller. Har bara påslakanet som täcke nu då det är sommar annars brukar det bli för varmt.

Men hade då och då sällskap av min lilla pälsboll speciellt på morgonen då han kom upp och la sig bredvid mig.

Har inte gjort så mycket idag efter man hade kommit hem från snickeriet utan har mest legat och kollat på anime. Ska ta och fortsätta med det tills jag ska lägga mig.

Imorgon är det en ny dag och då hoppas jag solen skiner igen så man kan lata sig i solen och kanske ta nån promenad i värmen.

Nä, nu är det nog för mig idag.


All men have a measure of darkness in their souls.

Inga kommentarer: