måndag, juni 01, 2009

Dags igen då!

Japp då va det dags igen.

Efter många försök att hålla denna blogg vid liv flera gånger och lika många misslyckanden att göra det. Denna gång kanske jag kan lyckas få tid att fylla ut vad som sker i mitt liv.

Har tänkt att försöka få med lite vad som sker under dagarna i mitt liv och kanske lite annat krims krams som är ointressant.

Har äntligen börjat ta tag med körkortet igen och va ute och övningskörde idag, senast jag gjorde det va 8-9 månaders sen så man trodde man skulle vara ringrostig men va inga större problem.

När man dock körde så hörde man ut ett däck small, inte bilens däck då utan en lastbils däck som va bredvid en. Va väl tur att jag slapp råka ut för det annars hade man haft det mindre trevligt.

Solen har tittat fram nu och man har gjort en del promenader ute och njutit av det fina vädret.

Snart är det dags att försöka sova, ska för första gången på över en månad sova i sängen. Har annars legat i soffan och somnat av att ögonen inte har kunnat hållit sig öppna längre. Så har blivit en del sena nätter, inte skoj när man ska upp på morgonen.

Antingen kommer jag inte kunna sova alls inatt pågrund av att man lägger sig i sängen eller så kommer man sova som en stock och förmodligen försova sig imorgon.
Allt visar sig.

Bloggen säger god natt för idag och återkommer imorgon vid någon tid.



There is nothing more wonderful than darkness!

Inga kommentarer: