torsdag, juni 04, 2009

Dag 3

God natt bloggen!

Japp, klockan är mycket och man har nyss kommit hem. Ska upp om ungefär 3 timmar, känns väldigt skönt eller inte.

Då kanske man kan undra varför jag är vaken nu och nyss kommit hem, det hela kommer snart tas upp.

Idag eller ja igår då, så satte jag upp tapet för första gången i mitt liv. Kunde ha gått värre men även bättre så klart. Kommer pyssla med det idag också och då kan det bli enklare nu när man vet lite hehe

Efter man varit på snickeriet så stack man till micke och spelade. Vart Gears of War 2, tänkte max vara där några timmar men vi fastande lite i spelandet när vi skulle spela ut det för andra gången fast på svårare svårighetsgrad.
Men just när man skulle gå runt halv ett eller vad klockan va så såg man nå man inte tänkt på förut i spelet.

Så det vart att testa det och då ska man stå emot vågor av fiender som kommer och det blev bara svårare och svårare. Så med det har jag suttit med hela natten hehe

Är egentligen ingen idé att sova men kan behöva lite sömn, skulle dock gärna vilja äta också men har inget lätt att fixa och orkar inte ställa mig att laga mat ett bra tag.

Så blir väl kanske att handla nå innan man sticker till snickeriet sen.

Nä, nu ska jag krypa till sängs och slockna.



I don´t know if it is a dream or reality.

Inga kommentarer: