torsdag, juni 04, 2009

Dag 4

Efter den korta sömnen natten som va så försov jag mig med en timme imorse.
Men det va bara att pallra sig iväg till lägenheten man håller på och fixar.
Eller ja sätter ju bara upp tapeter så fixar och fixar men ja hehe

Dagen gick rätt snabbt och man kom sen hem och somnade i soffan där man sov i 1½timme ungefär. Va väldigt trött och skulle säkert kunna ha sovit mer men då hade då man inte sovit nu i natt så bra säkert som jag nog kommer att göra.

Så man tog sig upp på stan, handlade lite onyttigt och nyttigt. Har äntligen fixat så jag kan äta toast igen och man åt några under kvällen. Tror senast jag åt det va säkert över ett år sen.
Va riktigt gott och dom andra onyttigheterna blir säkert användbara imorgon om inget speciellt händer då.

Hoppas man slipper regnet snart, är inte trevligt att vara ute i detta väder. Så man får hoppas på en ljusare framtid.

Nä, nu är det dags att ta det lugnt med några anime avsnitt innan man kryper till sängs.



But it was all a dream, same dream as I always have.

Inga kommentarer: