söndag, juni 07, 2009

Dag 7

Vaknade lite väl tidigt, vart att ögonen slogs upp 5 på morgonen och man va vaken i ungefär 1 timma innan man kunde somna om och sova i några timmar till. Hade nog varit rätt död annars just nu om jag inte sovit mer. Man klarar av att vara vaken lite mindre när man inte har nå speciellt att göra om kvällar och nätter.

Idag så träffade jag på Erina en liten stund hos Kim. Va något år sen sist man träffade henne så pratade en del och efter det så stack jag iväg och röstade innan man åkte hem för att fixa mat och ta det lugnt.

Hoppas på att solen skiner imorgon när man vaknar så man kan spendera tid ute igen och ta nån promenad eller bara sitta och slöa i solen.
Blir ju snart att försöka sova iaf, fast även fast jag säger det så kommer jag säkert inte i sängs försen om nån timme eller två.

Ska iaf nu ta en glass och kolla på lite Jeff Dunham.



I was in a cage and all the days was the same.

Inga kommentarer: