fredag, oktober 12, 2007

Den nakna sanningen om en påklädd man.

Ja, då va det dags för ännu ett intressant rykande blogginlägg.

Det är nu natten till fredag och jag borde sova då jag ska upp om mindre än 5 timmar. Men när man inte är van att lägga sig tidigt och gå upp tidigt så är det lite svårt. Lär nog dock komma in i det där sen. Om ni undrar varför jag ska upp tidigt så är det för att jag har praktik på hällbacken och börjar halv 8 varje dag.
Kan säga att det är rätt så okej där borta. Trevligt folk och inte allt för ansträngande. Fick ju även pannkaka till lunch idag så man klagar ju inte.

Förutom att ha varit på praktik så har man varit hos tandläkaren. Vart bedövad och i 4 timmar va min ena näsborre bortdomnad, kändes som jag va jätte förkyld i ena näsborren. Va rätt så drygt kan jag säga.

Har även förlorat en micro, den gick till spillo onsdags kväll. Eller ja, jag gav bort den micro som stod i min källare till micke som inte hade nån. Varför ska jag ha 2 st för när jag knappt använder 1.

Tar mig även en blick framåt i livet, eller ja bara helgen då. På fredag kväll så blir det lite halo 3 spelande med lite kompisar. Under lördag så åker man bort till strängnäs på maskerad. Vart alltså inte en torr helg denna helg heller. Det är som vanligt nu för tiden verkar det som. Fester bara dyker upp när man minst anar det och man har skoj som bara den.

Nä, nu är det dags att krama kudde så man orkar upp om några timmar.


Take the right path in life and you won´t see me, cause I will choose the wrong one. But my way is more fun.

Inga kommentarer: