torsdag, oktober 18, 2007

Jaha, då är det väl dags snart igen.

Snart är det helg igen, jag har inga som helst planer för helgen men jag vet ändå vad som kommer att ske. Bara titta tillbaka på alla andra helger så vet ni också vad jag kommer att ha för mig :p
Om nu inte nå konstigt händer. Men som att det skulle hända. Why fight destiny.

Börjar även känna av att det är dags att klippa sig eller ja korta ner håret en bit. På vilket sätt vet jag inte än men det visar sig.

Har även svårt att somna om nätterna, trots att jag går upp vid halv 7 varje morgon så somnar jag inte förren nånstans 2-4. Det är lite småjobbigt att komma upp då på morgonen. Men så fort man kliver ur sängen så tar det inte lång stund innan jag piggnar till.


Hmm.. har för mig att det va något intressant eller viktigt jag skulle skriva ner, men nu har det helt försvunnit tyvärr. Fast va nog ändå inte nå av intresse förutom för mig då.

Går åt mycket äppeljuice just nu. Dricker ett par liter i veckan. Står väl sisådär en 10 tomma äppeljuice förpackningar i köket eller rumsbordet.

Nä, nu sätter jag punkt.


Health people are like dinosaurs. They’re not fit to survive.

Inga kommentarer: