måndag, oktober 08, 2007

En dagens, fast det handlar om helgen som va.

Ja, då är det dags att informera folket om vad för dumheter man hade för sig i helgen då.

Efter att ha sagt för ungefär en vecka sen att man skulle ha en vit helg, vilket man alltid säger efter en helg. Dock blir det aldrig nån vit helg när väl helgen kommer, tur är väl det. Eller?

Men iaf så började fredagen med att man satt hemma hos leijen och spelade lite 8-bitars. För att sen smita över till kim och hjälpa han bära lite saker till vinden. Många vändor vart det.
Efter det så gick inget som man hade planerat. En cider resulterade i ett par drinkar och lite shots.
Allt detta medans man satt och spelade. Men det är inte fredagen jag ska babbla om utan dan som kommer efter.

Just det lördagen. Efter att ha vaknat upp och tagit det lungt fram till kvällen så smiter man vid en 20 hem till leijen en stund. Väl där va man bara en 5minuter, ebbe skulle ut på krogen och ville ha sällskap. Visst, en stund kan man ju haka på ut iaf. Bättre än att bara sitta hemma och glo på anime. Efter dragit i sig lite grann innan krogvändan så vart det mer på krogen. Tack ebbe för drickat. Man va även så pass modig, eller ska man säga korkad att man dansade. Fast jag va inte värst med att dansa. Det va ricky, eller ja vet inte om man kan kalla att han dansade, va snarare ett träningspass. Tiden flöt på och vips som det va skulle krogen stänga och då hade man varit där i 4 timmar och haft skoj. Trodde nästan det va omöjligt att ha skoj på krogen i arboga men tydligen så gick det.

Sen efter man stått och snackat utanför i ja, jag vet inte hur länge så rörde man sig hemåt. Fast jag hann inte riktigt hem. Följde ricky en bit på vägen innan jag smet hem. Sen vid en 4 på natten, ja konstigt nog hade hon hunnit blivit så mycket så fixade jag hamburgare. Lite hungrig så där på natten.


Annars i livet så ska jag börja praktisera på hällbacken snart, dom som inte vet va det är så är det ett ålderdomshem. När jag nu kanske får nå att göra om dagarna igen så kanske jag kan komma på vad jag vill göra med mitt liv och kanske få ett mål.

Hur det är med mig, jodå det ligger på en jämn nivå. Aldrig nere och aldrig riktigt glad. Eller ja det där med glad kan man ju ta bort och säga lycklig istället. Men jag har inte så mycket att klaga över. Man har ingen man saknar, ingen man tycker om, ingen man direkt hatar. Skulle jag bara lyckas få ett jobb jag trivs med och får en normal lön på så skulle jag trivas som fisken i vattnet kan man säga. Fast hur trivs fisken i vårat vatten egentligen? Kan ju inte trivas så bra med tanke på allt skit som finns i det. Nä, tacka vet jag torra land. Fast det är väl bara torrt tills helgen kommer igen då blir det nog inte att vara riktigt torr bakom öronen så att säga. Eller ja vara lite bakom flötet. Rund under fötterna. Inte står man stadigt iaf.


life is just something you need to experince before dying.

Inga kommentarer: