måndag, oktober 01, 2007

Birthday party!

Festandet drog igång rätt tidigt, redan vid en 14:00 ungefär satt jag och micke med en drink i handen. Dröjde sen nån timme innan lite folk började dyka upp, sen från ingenstans kom resten av folket. Så det va från att festen va rätt lugn till att vara totalt igång. Alltså från 0 - 100 direkt.

Man va på ett skapligt party humör, drack drinkar, shots och cider. Allt skulle tydligen ner så snabbt som möjligt också, iallafall shotsen. En sjuttis likör försvann på bara nån timme. Inte undra på att man vart full och redan vid 20:00 hade kroppen fått nog första gången. Men med lite vatten och en paus från alkoholen så va man i full fart igen en halvtimme senare. Mer folk strömmade in och vi va väl runt 20pers. Folk överallt så att säga. Folk drack, dansade, pratade och ja, jag vet inte vad. Men skoj hade dom och det hade jag med. Då det är lite svårt att förklara allt som skedde under kvällen så kommer det komma ut bilder på min bilddagbok, lite lättare för folk att förstå hur det va. En bild säger ju mer än tusen ord.
För er som inte vet min bilddagbok så är den http://nevermore82.bilddagboken.se/.
Där kan ni senare under dagen se en del bilder och få en bättre uppfattning över alla galna upptåg.

Festandet dog ut 04:00, då va det bara runt 10pers kvar. Men jag va trött och orkade inte ha kvar folket längre. Men en bra fest va det. Fler såna här fester, vill man ha. Blir väl nästa gång jag har fest, vilket kommer dröja ett tag nu. Va ju ingen vacker syn när man vakna upp imorse direkt att se vilken oreda det va. Men det gick snabbt att få bort det, hade lite hjälp av micke och david. Men innan man städade hemma hade man hunnit varit iväg och käkat lite mat med micke, ebbe och möller. Tack möller för krubbet :)

Fick även lite presenter under festen. En webcam av ebbe :). Även en tequila flaska från ebbe, leijen, hannah och vedran. Highball glas av patrik och carina. Kondomer och glidmedel och en affisch på en tjej av leijen. 150kr i värdecheckar av kim och messer. Tack allihopa.

Har lite problem med att sova just nu, vakna en 14:00 idag och har druckit en del energidryck under kvällens gång. Får skylla mig själv. Men ska snart försöka sova. Ska upp om 4 timmar.

Inga kommentarer: