måndag, oktober 22, 2007

Helgen

Ja, då har ännu en helg passerat.

Vart en rätt så lugn helg faktiskt. Men drack det gjorde man ändå fast inte så mycket. Vart lite grann i fredags. Jag och Ebbe började hemma hos han och hade det rätt så skoj. Musik högt som bara den och annat trevligt och roligt. Vi sökte oss sen vidare till leijen där han och johan satt och spelade halo3. Efter en stund där så började mitt batteri på mobilen ta slut, va en del smsande under kvällens gång med diverse folk. Johan behövde få tag på internet lite snabbt så vi gjorde en raid till kim och väl där fastnade vi hela kvällen och långt in på natten. Vart så att man testade på Wii för första gången. Va rätt så skoj med allt bowlande och diverse andra sporter vi utövade samtidigt som vi drack. Mitt upp i allt så fick man ett sms, giller du ikke dine tjejer våte och villege ;) , klart man gillar när tjejer är det liksom.

Men nu är det ju så att man inte har nån flicka i närheten som man har att utöva vissa saker med. Så för att hålla kroppen i trim så har jag börjat små träna lite och kommer bli mer och mer ju längre tiden flyter på. Så har gjort lite armhövningar och situps nu under kvällen. På så viss är man i topptrim när man sen stöter på en tjej att leka lite med. Men jag har ingen brådska med att hitta nån tjej, det kommer när man minst anar det ändå så.

Måste även klippa mig snart då håret börjar bli lite långt. Blir förmodligen trimmer och trimma ner håret en bra bit så man slipper få håret i ögonen snart. Vill inte spara ut till långt igen.

Nä, nu ska jag försöka att sova. Inte för att jag är speciellt trött men ska man upp om halv sju så borde man nog försöka sova iaf.


Tragedy is when I cut my finger. Comedy is when you walk into an open sewer and die.

Inga kommentarer: