lördag, oktober 13, 2007

Krigat ihjäl sig!

Med kulor och slag kommer nu ett krigande blogginlägg.

Efter att ha dött och åter uppstått sisådär ett par hundra ggr så lyckades man till slut få stopp på krigandet. Men det dröjde ändå till en halv 4 inatt. Stängde man ögonen tillräckligt mycket efter det kunde man nästan se halo3 gubbar springa runt och kulor vina förbi en. Kan nog lätt bli så när man spelat i en 7-8timmar i sträck utan några pauser. Man va rätt så sliten efter det hela kan jag säga.

Men oj så skoj det va, detta måste göras om nångång i framtiden. Bara hoppas att man inte kommer drömma mardrömmar om halo3 sen.

Nu sitter man här nyvaken, yr i skallen, nja kanske inte riktigt yr. Iaf inte än, men ikväll när man festar och har skoj så kommer nog det yra smyga upp sig på en. Kommer bli drink kväll, screwdrivers, tequila sunrises och säkert lite redbull och vodka.

Måste försöka komma på vad man ska äta snart också, men först ska det bli en systemvända.
Så man kan fylla på spritsäcken i magen som börjar bli tom efter en hel vecka utan en droppe alkohol. Nä, det är inte alkis varning. Klarar mig fint utan alkohol. Tror jag, aldrig provat mer än en veckas uppehåll. Nä, nu ljög jag. Har varit utan alkohol veckor och månader förut så. Fast då va man ju i en sån här dum period i livet när man hade flickvän och va osocial. Japp en liten toffel som man kunde köra upp foten i röven på en och gå runt med.
Men nu är man singel och lycklig, inte en flicka så långt ögat kan gå. Lite tråkigt ibland då man vill umgås nångång med tjejer. Får stå ut med mina feminina kompisar istället som smyger sig på bakom mig och slår ner mig, fast det va ju i halo3.


Fylleri är frivilligt vanvett.

I don´t have a drinking problem. I drink, get drunk, see no problem.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha så jäkla feminina är vi fasen inte! -> fredda assasinated by ebbe :P