tisdag, oktober 09, 2007

Summering av september månad!

Jag tänkte börja med att skriva summering av vad som sker varje månad, så räkna med ett extra kryddat inlägg i början av varje månad. Inte för att det riktigt nu är början av oktober men kom på idén nyss så.

Kommer inte sitta och läsa blogginlägg jag gjort under månaden så finns säkert saker jag kommer att missa att ta upp och vem vet kanske kommer saker som skiljer sig långt från det jag skrivit förut.

September månad har varit av blandade känslor. Bra saker och dåliga saker har skett.
Det jag minns på rak arm vad som har skett i september är början och slutet. Mitten består bara av en stor dimma. Undra om jag va packad då tro?

Iaf så va jag inte singel när september månad började, men en vecka in så blev man singel. Kändes tråkigt till en början men det va det enda rätta. Nä, det va inte jag som gjorde slut om nån undrar. Men det som är det mest tråkigaste med detta är att 1 månads förhållande tydligen på något sätt har förstört 4års vänskap. Men men inget jag kan göra åt.

Har även hunnit fylla 25 och det va som sagt i slutet av månaden. Den festen jag hade då va riktigt skoj. Så mycket folk har jag inte haft i min lägenhet samtidigt nångång, men det kändes ändå inte som att det va för mycket. Fanns nog snarare plats för några fler, fast jag ska inte säga så mycket om det där då jag va full. Kanske lyckades se användbar plats på fyllan som ingen annan såg. Finns en del saker jag speciellt minns från den kvällen, inga av dom sakerna kommer att nämnas. Dessa saker har faktiskt inte nå med mig att göra, gjorde inga saker jag kommer direkt minnas allt för lång stund så.

Vad som nu hände i mitten av september kan jag fortfarande inte komma på. Men jag antar att det va fylla. Och nu när jag väl skrev det hela så minns jag ju att det va en fest som va väldigt skoj som va mer eller mindre i mitten av månaden. Se jag minns mina fyllor, eller ja iaf dom flesta av dom :)

Med denna fylle återblick så avslutar jag med att tacka alla som kom till mig när jag fyllde. Har jag säkert redan gjort, men jag gör det igen.

Nästa summering lär komma i början av november, men under tiden så kommer det komma upp andra roliga blogginlägg från min sida så läs och njut.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha bra summering. fylla, blackouts och fylla :P
keep it up my drunken wingman! ^_^