lördag, september 29, 2007

Födelsedagen och lördagen

Ja, då är dagen med stort F förbi. Hade en rätt så trevlig dag/kväll. Träffade på min sötnos a.k.a messer på station på förmiddagen, sen vart det lite mat. Va sen hemma hos leijen ett tag innan det vart en systemvända.
Sen satt man hela dagen och snackade skit med vännerna och spelade lite halo3.
Roligaste med halo3 va väl när jag och ebbe spelade i lag mot vedran och messer. Vi ägde dom totalt ju :) Både ebbe och jag va chockade över att vi verkligen va så pass duktiga eller vad man ska säga.

Mitt i allt spelande så hördes det ett brak, det va kim som ja, jag vet inte vad han gjorde. Men på något sätt hade han sönder stolen han satt på. Så helt plötsligt satt han på golvet bland delar av stolen. Tror det är dags att han bantar lite :D

Det som kommer ske idag är att det blir fest hos mig. Just nu så kommer det väl komma en 20pers, vem vet, mer kan det bli. Kommer inte få vara nykter ikväll då det är min födelsedags fest, tog den idag istället för igår så man vet att ingen kan klaga på att dom har haft jobb eller skola på kvällen. Är det nån som vill mig något framåt kvällen så ring istället för tror inte jag kommer vara kapabel till att läsa sms :)

1 kommentar:

Anonym sa...

GREAT PARTY MAN!!! ;P