torsdag, september 27, 2007

Att skriva så ointressant som möjligt!

Som ni kanske läste förut så skulle jag städa, det har jag gjort också. Till och från iaf. Satt en hel del och pratade i telefon och hade annat för mig. Men fick lite gjort iaf och det blir lite diskning och en dammsugning innan allt är klart. Vet inte varför jag städar egentligen då det kommer se värre ut på söndag när man vaknar upp och inser att fan, jag borde inte ha haft fest.
Men såna smällar man få ta liksom, man fyller ju inte 25 mer än ett par ggr i sitt liv.

Kommer nästan bli gamla gänget i helgen ju, iaf killgänget. Tjejerna vi umgicks förr i tiden med har på något vänster försvunnit bort från våra liv. Har väl både sina för och nackdelar. Gamla killgänget vs nya tjejgänget... okej stryk det där. Finns för närvarande inget nytt tjejgäng. Det finns bara lite random tjejer som dyker helt oanat upp med nån kille från just killgänget. Och så kommer det vara nu på lördag. 15killar och 5 tjejer. ser lite dystert ut då alla tjejer är upptagna. Men men tjejer är inte allt. Nog för att det alltid kan vara trevligt med lite större blandning på fester.

Verkar som att gamla tjejgänget har gått vidare och märkt att jorden faktiskt inte är platt. Medans vi killar står kvar och tittar. Vi väntar ju bara på att dom ska falla bort från jorden när dom lämnar horisonten. Fast kanske är så, dom har kanske fallit av jorden eftersom dom inte går att se längre.

Såg förresten nå skoj under kvällen när jag va hos farsan. Hittade lite foton, bland annat på mig som bebis och som liten unge. Sen uppåt till några horribla skolfoton. Även några bilder på en och annan kompis. Har tänkt att scanna in dom bilderna för att sen lägga ut. Kommer lägga ut dom på min bilddagbok sen.

Nä, nu börjar det snart bli dags att sova. Fast först kanske ett anime avsnitt eller varför inte smallville avsnitt. Ja ebbe, jag ska komma ifatt igen :)


All men have a measure of darkness in their souls.

2 kommentarer:

Anonym sa...

daaamn...först sentimental o nostalgisk som f-a-n...och sen hoppar du på mig med smallville shiten :P daaaamn...

Fredrik Eriksson sa...

hehe, det är klart. du klagade ju förut lite, fast det va ett bra tag sen :)

ja, jag hade väl en sentimental och nostalgisk natt :D