tisdag, september 04, 2007

Snart dags igen!

Japp, då ska jag snart ner till flickan igen. Då finns det risk att jag inte kommer kunna skriva nå här på ett tag. Fast man får se, det kanske kommer upp något.

Satt igår och gick igenom ungefär 3000låtar, bara för att finna nå hörbart till resan.
Ska man åka i 5 timmar vill man gärna ha lite musik. Kommer ju sitta och läsa en hel del också. Håller just nu på och läser Da vinci koden, den är riktigt bra. Har svårt att lägga ifrån mig den när jag väl läser. Har försökt att inte läsa allt för mycket, bara för att ha lite att läsa på tåget ner. Har halva boken kvar att läsa och det kommer nog vara så att jag läst ut boken när resan är över.

Nu är det inte långt kvar tills det att jag fyller. Snacka om fest det kommer bli, eller ja får väl försöka att se till att inte bli vräkt. Men riktigt så illa ska det väl inte bli. Fast man vet ju aldrig vad mina kompisar kan ha för åsikter. Senast igår skulle jag få en snöboll kastad på mig om det nu finns snö när jag fyller. Fortsätter det att vara såhär kallt och dåligt väder, så är det väl kanske inte omöjligt. Vore rätt sjysst med ett snöbollskrig i september :)

Börjar även bli kallt i min lägenhet, tror det snart är dags att fixa täcke istället för bara påslakan. Har även skruvat upp elementen lite grann. Vill ju inte sitta och frysa det första jag gör på morgonen.

För er som känner er lite uttråkade och vill ha nå att göra, så tipsar jag om att min brevlåda tar emot pengar. Vet att det är en glupsk jävel men det är som sagt bara ett tips för den uttråkade.

Nä, nu är det dags för en varm dusch innan man ska upp på stan och ge sig av på en fartfylld resa.

Inga kommentarer: