onsdag, september 12, 2007

Soc möte och allmänt snack.

Dagen började att man vaknade upp i soffan runt en 10. Hade tydligen råkat somna i soffan, medans jag tittade på ett anime avsnitt. Klantigt gjort av mig när man har en sån skön säng att sova i. Fast soffan duger då och då att sova i, den är ju faktiskt rätt bekväm. Sen så blinkar det till både på mobilen och på msn. På mobilen va det leijen som undrade om vi skulle hitta på nå idag. På msn va det krisse som undrade om han kunde komma över en stund. Så några minuter senare ringde det på dörren och där stod en krisse. Vi satt och snacka lite skit ett tag innan han stack iväg till tåget, då han skulle jobba senare.
Efter det tog man det bara lungt med lite slösurfande och anime tittande. Sen vid 15 så hade man möte hos soc. Va första gången jag träffade på den soc kärring jag har nu, hon va faktiskt rätt trevlig av sig. Behöver inte gå till datorteket på ett tag, vill inte dit då man bara sitter vid en dator i sex timmar och gör absolut ingenting i över fem timmar.

Efter ha varit hemma en stund sen så gick man med ebbe till asplunds, kim hakade också på dit. Kim hade tydligen inget internet hemma, så han hade väldigt väldigt tråkigt hemma. Så jag och ebbe kom på att kim kommer sitta och tröstäta tills han blir lönnfet. Han kommer även sitta och gräva ner sig i oprah tittande och tycka synd om alla familjer. Nu tror jag ju dock att så kommer inte riktigt fallet att bli, men det vore nästan skoj om det vart så.
Vi tog en sväng förbi leijen efter asplunds. Han satt och kollade på Bandits med hannah. Men efter ett tag filmtittande så vart det massa snacka istället. Mest om hälsonötter som bara äter gräs, eller ja riktigt så är väl inte fallet. Har inget emot dessa hälso människor, så länge dom låter mig leva mitt liv. Vad gör det dem liksom om jag dör 10år tidigare, jag vill ändå inte bli en senil gammal gubbe som behöver hjälp med allt jag ska göra. Kan dock vara skoj att ha rullator eller rullstol, snacka om att man kan ha race då. Eller bara glida runt på stan och se cool ut.

Imorgon eller ja idag, så ser det ut som det blir en vända till köping och ullvi. Kanske inte direkt det roligaste i världen man kan hitta på, men det är alltid nånting. Så jag och leijen kommer väl ta ett tåg på förmiddagen och komma hem under eftermiddagen nångång. Hur detta äventyr blir får ni läsa om imorgon kväll. Nu är det nämligen snart dags att sova.

Inga kommentarer: