onsdag, september 19, 2007

Skriver lite bara

Känner för att skriva lite grann. Som ni kanske har märkt, så skriver jag inte om hur jag mår här.
Vet inte helt om jag vill skriva om det. Fast kanske kommer jag göra det ändå. Beror väl på hur läget är. Kan åtminstone säga att just nu så finns det en tom känsla inom mig. Vet inte varför det gör det. Är det för att jag inte mår bra? Eller är det för att jag tycker att jag borde uträtta nå med mitt liv? Kanske är det en saknad efter något? Jag vet faktiskt inte, eftersom det bara känns tomt.
Jag känner mig inte ledsen eller deppig på något sätt. Men vem vet, kanske kommer på vad det är förr eller senare. Om inte annat så lär känslan försvinna.


Yesterday´s truth is today´s lies.

2 kommentarer:

Anonym sa...

känner igen det där på slutet. var är det ifrån?

Fredrik Eriksson sa...

vet inte helt vart det är ifrån.
men förmodligen från nån film/serie eller låt.
såg nå liknade i en anime serie här om dagen iaf.