måndag, september 10, 2007

Veckan som varit och annat.

Har varit nere hos flickan eller ja ex:et nu då. Det va skoj den tid vi hade. Men som sagt tror det är bättre att vi är vänner. Har fått lite trevliga minnen av tiden vi hade iaf. Tack än en gång för tröjan jag fick, den är fin och jag gillar den. Nea du får haka på mig nångång och shoppa kläder senare :)

Nä, tillbaka till det man har gjort under veckan. Vi va iväg och badade i västervik, åkte lite rutchkana, hoppat från ettan och landat på huvudet (klantigt), solade även solarium för första gången i mitt liv. Va en annorlunda upplevelse kan jag säga. Föredrar att ligga och sola ute i solen, helst på en strand med en drink i handen. Drömma kan man ju göra ibland.

Har även festat lite grann, va rätt så skoj. Satt och snackade en hel del med folk. Alltid roligt att träffa på nytt folk. Är ju en av anledningarna till att jag vill flytta. Sen så har man inte gjort så mycket där nere, kommer iaf inte på något mer som kan vara värt att skriva.

Väl hemma igen så har man hälsat på patrik och carina i deras nya lya. Hjälpte även till att flytta lite saker. Nu är det snart mat dags.

Inga kommentarer: