onsdag, september 26, 2007

Senaste nytt och blickar framåt!

Har inte orkat blogga på ett tag, mest pågrund av min egen lathet. Men nu kommer jag sammanfatta lite snabbt vad som skett dom senaste dagarna.


Fredag 21/9

Det hela börjar mitt inatten, av att jag vaknar upp utav att jag har skallat väggen. Varför jag gjorde det vet jag inte. Antingen en hemsk dröm, eller så kände mitt huvud bara för att väggen va ivägen.
Senare på dagen så trodde jag att det skulle bli en lugn fredag, men jag hade fel. Först va det tänkt att jag, ebbe och kim skulle ha lite spel & filmkväll hos mig, men vart inte så mycket med det. Lite spelande vart det dock. Sen vart det festande av hos patrik och carina. Va rätt så skoj där. Med vissa undantag då. Som att jag fick spyor på mig av en full kamel som inte kunde hålla sig tills han kom till toan.
Vart lite efterpava hos mig sen innan folket stack hem. Fast en full micke hade man ju liggandes i köket.

Lördag

Tog det lungt hela dagen med att sitta och prata med diverse folk hemma hos leijen. Vart en promenad senare på kvällen med ett gäng. Sen sovdags.

Söndag

Bara lungt.

Måndag

Se söndag :)

Tisdag

Vart en tur till köping under dan med björn och leijen. Åt på Mcdonalds.
Sen hemfärd. Åt ytterligare 2 ggr den dagen. Så mätt va jag när jag somnade.

Onsdag

Ja, idag då. Vet inte riktigt vad som kommer ske förutom att jag ska städa.
Vilket jag ska börja med nu.

Inte långt kvar tills man fyller nu då. Hela 2 dagar. Imorgon kommer messer hit :)
Nä, på återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

får du ändra länken igen till bara www.ebbewaxin.com :P