torsdag, september 27, 2007

Sista blogginlägget!

japp, detta kommer vara mitt sista blogginlägg. Då jag har fått en hel del negativ kritik från vissa personer som har klagat över vad jag skriver. Kommer inte nämna några namn, men ni vet nog vilka ni är.

Nä, skoja bara. Detta blir bara mitt sista blogginlägg som 24åring. Jag blir ju snart gammal ju. Eller okej, gammal kommer jag nog aldrig bli. Man är ju inte äldre än vad man gör sig till. Alltså kommer jag alltid vara en liten barnrumpa som alltid har skoj och busar.

Fotona jag lovade att jag skulle lägga upp blir inte av, farsans scanner funkar inte så.

Har varit på möte hos ame idag, ska vara på datorteket på måndag. Efter man hade varit där så gick jag till arbetsförnedringen, snackade med nån där och ska ev börja praktik på äldreboende. Ska på ett möte på tisdag om det hela. Bättre det än att sitta vid en dator i 6timmar varje dag och inte ha nå att göra alls.

Även fått en ny mobil idag, så nu har man en som fungerar. Blir att sitta och leka lite med den och fixa lite saker imorgon sen. Suttit och spelat lite 8-bitars idag, klarade av castlevania. Tog ungefär bara en timme.

Suttit och snacka i telefon i ungefär en timme nu också med micke.
Imorgon ska man träffa på messer igen, ska bli skoj.

Snart inte långt kvar tills man är 25 då :)
Fylla på lördag verkar det bli, polarna tycker jag ska bli packad så. Får väl se hur det blir med den saken, men nykter kommer jag inte vara. Hoppas jag :)

Nä, nu avslutar jag denna epok för att snart kliva in i nästa.


Everybody knows,It hurts to grow up.

Inga kommentarer: